Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

mandag den 7. november 2011

Mit sommerhus

I kommentarerne til forrige indlæg bemærkede Signe at billedet af husgavlen og hegnet vist var det eneste hun havde set til mit sommerhus her på bloggen.

Signe har da helt ret i at huset ikke har sneget sig med på nogen af mine blog-billeder - ja, jeg har vist undgået det med linsen, da der oftest ligger skateboards, cykler, badedyr, rygsække, trøjer og andre farverige ting på terrassen.

Ved gennemgang af alle mine billeder fra de sidste 2 år, fandt jeg kun 2 hvor man kan se hele huset  og det er begge med huset set fra forsiden. Begge billeder har skæv horisont og det er nok derfor jeg ikke har publiceret dem før - men her er de så :



Det ene er set gennem en gang dejlige iris - billedet er taget af min pige på 13 år. 


Dette billed af huset er fra 2009. Gyngestativ og blomsterkumme til venstre for huset er fjernet og græs/ler-bjerget til højre for terrassen er også fjernet og et nyt bed er under etablering.

Forkanten på terrassen er malet sort efter at dette billed er taget og det ser ret godt ud synes jeg. Jeg havde set det i et eller andet blad og tog idéen til mig. 

Jeg må huske at tage et par billeder af huset fra de forskellige sider af haven til næste år ....( når der er ryddet op - hihi )



12 kommentarer:

  1. Det er et sommerhus lige efter min smag - et sort træhus. Ja du skal helt klart tage nogle flere billeder, det ser dejligt ud og det gør de blå iris også:)

    SvarSlet
  2. Søde Berit, hvor er det et hyggeligt sommerhus I har. Som jeg skrev i kommentaren, har jeg jo en stor svaghed for sorte træhuse ;-)
    Jeg glæder mig til at gense det til sommer fra nye vinkler og med det nye bed og den sorte terrassekant (det var måske også en idé jeg kunne bruge, når jeg skal igang med min terrasse).
    Ha' en rigtig dejlig aften - og tak for billederne!
    Knus Signe

    SvarSlet
  3. Et rigtig sommerhus som jeg husker det fra barnsben med das udenfor. Meget har jo ændret siden, men jeg holder stadig af det gamle sommerhus look. Må altså op og se det til næste år.

    Ha' en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  4. Det er jo et rigtig charmerende sommerhus - det kan du da roligt lade portrætere :o)

    SvarSlet
  5. .....det er jo et RIGTIGT sommerhus Berit - lige sådan som sommerhuse skal være. Sødt og charmerende.....det var godt Signe fik trukket lidt i trådende her ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  6. Skønt sommerhus, glæder mig til at se flere fotos af det til næste år, med eller uden skateboards:o)
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare hyggeligt, og rigtigt sommerhus-agtigt ud :-)
    Det kan du altså godt vise mere frem, synes jeg.

    SvarSlet
  8. Sort sommerhus med hvide vinduer "is my best". Vi må helt sikkert have nogle flere miljøbilleder til næste år.

    SvarSlet
  9. Rigtig fint sommerhus, det kan du godt nyde at være i. Skidt med ungernes ting, det skal da kunne ses, at I bor der.

    SvarSlet
  10. Holder med alle de andre, skønt skønt sommerhus. Det ligger i det nordlige sjælland, er det korrekt forstået (du behøver ikke svare)?

    Og sikke nogle fine Iris, jeg kan godt lide fotoet :)

    kh Anne Mette

    SvarSlet
  11. Her var vist lige et indlæg jeg ikke havde fået læst...
    Skønt sommerhus du har, jeg vil også istemme koret og sige at sådan skal et rigtigt sommerhus se ud... Jeg får også minder om varme somre i et lille-bitte sommerhus i Rågeleje, med en kæmpe naturgrund hvor man som barn bare kunne forsvinde. :o))

    SvarSlet
  12. Ja - 42 kvadratmeter hus - det er små forhold, men hyggeligt. Grunden er 1600 kvadratmeter .... og det er store forhold !!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg