Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

torsdag den 24. november 2011

Jeg fandt opmuntring

I dag da jeg kom hjem fra arbejde og indkøb, følte jeg mig så træt og vintergrå indeni - bare tanken om at skulle i gang med madlavning og tøjvask var uoverkommelig. 

Haven i Hune

Så jeg tænkte at jeg måtte finde min dvd med Haven i Hune for at få lidt opmuntring, men den var i midlertid ikke at finde nogen steder i stuen. Mon ikke den ligger oppe i sommerhuset. Jeg ville se Haven i Hune - og så søgte jeg på nettet og fandt dette sted, som I måske også har lyst til at besøge :

http://itunes.apple.com/dk/podcast/haven-i-hune/id446353782



Da jeg i forvejen havde Itunes installeret på min PC til musik - så var det let at få Haven i Hune ind i stuen og op på skærmen. ( Jeg har en helt almindelige PC - ikke noget med Apple )

Med kaffe, kage, Haven i Hune og lidt af mine egne sommer-sol fotos, så er humøret steget adskillige grader her mig - så familien får vist også aftensmad i dag, alligevel.








12 kommentarer:

  1. Det er dejligt at det grå og triste humør kan piftes op med lidt havestof :). Det har din familie sikkert også sat pris på.
    Her står den på ægte italiensk pizza fra den lokale pusher. Det er så sjældent det sker, så engang imellem må man godt!

    SvarSlet
  2. Ah, hvor lyder det bare hyggeligt :-) Og godt for familien at du fandt på dette.
    Det er helt utroligt som man mangler sit have-fix i disse dage, ikke? Jeg legede med blade i haven idag, som du kan se på min blog, og det var også en ren energi-indsprøjtning.

    SvarSlet
  3. SKØØØØØØNT.....her steg barometeret også adskillige grader Berit, bare ved synet af den smukke Jakobsstige ;0) Tror også jeg vil berige familien ....dem der altså er hjemme, med et måltid mad ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Ja det hjælper på humøret med haveprogrammer og ville det ikke være skønt hvis DR også lagde Claus Dalbys programmer ud som podcast.
    Knus Annette

    SvarSlet
  5. Godt dit humør steg lidt igen :-)

    Jeg synes nu heller ikke energien er helt den samme her i den mørke tid som om sommeren ;-)

    SvarSlet
  6. Godt der er hjælp at finde på nettet, så humøret kan stige igen og familien få noget at spise.
    Det er i hvert fald skønne billeder, du har sat på.

    SvarSlet
  7. Det var godt, for dig og for familien, at du lige fandt lidt energi på stædigheds-kontoen der :)

    SvarSlet
  8. Tusinde tak her steg humøret også. Har skyndt mig og hente udsendelserne også. Skønt. Så er der lidt og kigge på i de mørke timer :) Hilsen Lise Lotte

    SvarSlet
  9. Dejligt tip - tak :-))

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  10. Tak for tippet! De fleste jeg har talt med i denne uge har haft det på samme måde som dig - inklusiv mig selv, som bare har lyst til at trække dynen over hovedet og dukke frem igen til foråret, i hvert fald om morgenen :-). Vinter er altså bare ikke lige sagen for os som kører på solenergi.

    Din nye scrapbog er fantastisk SMUK. Sikken dejlig værtindegave.

    Ha´en god weekend
    Birgitte

    SvarSlet
  11. Haven i Hune kan virkelig sprede solskin og glæde på en gråvejrsdag! Man kan også se nogle afsnit på DR´s hjemmeside:
    http://www.dr.dk/nu/player/#/haven-i-hune/11614

    der kan man også finde andre have programer så som drømmehaver og historiske haver.

    Jeg går også og længes efter foråret, men nu er det ihvertfald dejligt at der er en hel måned fuld af julerier :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg