Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

onsdag den 14. juni 2017

Havebloggere kan få gratis adang til CPH garden onsdag åbningsdagen


Smagsprøver for prydfolket
 
Hej Berit.  Dejligt at høre, at du kan deltage.
Har du kendskab til nogle havebloggere, som ikke er blevet inviteret og gerne vil med på åbningsdagen på CPH GARDEN. Så send gerne deres mailadresse til mig eller de kan sende en mail til mig, så jeg kan sende invitationen. Det er nemlig desværre ikke alle havebloggere, hvor jeg kan finde en mail-adresse.

Mange hilsner

Anna Marie 

Kære Berit. 

Du inviteres til at deltage onsdag d. 21. juni på åbningsdagen til Årets Havefest CPH GARDEN i Valbyparken. 

Invitation fra Haveselskabet med information om havebloggertræf er vedhæftet. 

Tilmelding er senest torsdag d. 15. juni – håber vi ses!
  
Mange venlige hilsner, på vegne af Haveselskabet

 Anna Marie Hillebro Nielsen
T: +45 2096 0844
W: www.hillebro.com 

17 kommentarer:

  1. Lyder spændende men ups, jeg har vist ikke synlig mail adrs. Så mange tak for den oplysning.
    Har skrevet til AM Hillebro.
    Ses vi Berit ....hilsen Grethe

    SvarSlet
  2. Hmm........ har en mailadresse under min profil, men har ikke modtaget nogen invitation.
    Jeg vil derover på åbningsdagen, ville gerne deltage i blogtræffet, men er desværre for sent med tilmeldingen og dermed gratis adgang, da jeg først læser om dette i dag d. 16. juni.

    Hilsen Vivi

    SvarSlet
  3. برای دریافت مشاوره سئو و بهینه سازی می توانید با اسماعیل سحاب در تماس باشید. اسماعیل سحاب مشاور سئو حرفه ای و یا مشاوره حرفه ای سئو می کند. از جمله خدمات سئو که ایشان ارایه می دهد. به صفحه اول گوگل اوردن کسب و کار شماست.

    مشاور سئو(SEO) چیست؟

    در پاسخ به این سوال که «مشاور سئو چیست؟ » می توان به صورت ساده این گونه توضیح داد. سئو سایت یک فرایند مستمر ومدون است که بر روی سایت توسط کارشناس سئو انجام می گیرد تا ترافیک صحیح در زمان صحیح و با کاربر صحیح وارد سایت بشوند تا اکشنی از قبیل خرید، دانلود و … در سایت مورد نظر اتفاق بیافتد. کسی که می تواند در تسریع این فرآیند به سایت مورد نظر کمک کند مشاورسئو است.

    مشاور سئو کیست؟

    در حقیقت مشاور سئو به کسی گفته می شود که متخصص سئو بوده و دارای نمونه کار، سابقه پربار و تجربه گرانی است که می تواند با آنالیز کسب و کار شما، برای رسیدن به ترافیک اورگانیک بالا و در نهایت فروش بیشتر شما را راهنمایی صحیح کند.  توضیحات ذکر شده در بالا یک تعریف کامل از مشاور سئو حرفه ای است.

    خدمات سئو یک فرایند مدون و ادامه دار است که باید همیشه ادامه داشته  باشد تا رقبای شما جایگاه فعلی تان را تصاحب نکنند.

     

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. انواع خدمات تعمیرات مبل
    تعمیر مبل کاری به صرفه برای هر فردی به حساب می آید و انجام آن برای تازه کردن و تغییر دکوراسیون منزل لازم است. استفاده طولانی از مبل باعث پاره شدن پارچه ی رویه , شکستن پایه ی مبل , خراب شدن روی دسته مبل , کثیفی مبل و خراب شدن فنر های آن میشود در واقع تعمیرات مبل نسبت به خرید آن بسیار مقرون به صرفه تر است اما برای تعمیر آن نیاز به متخصص است تا بسته به نوع مبل شما و مشکل آن به تعمیر آن بپردازد. تعمیر مبل نیز مانند سایر اثاث منزل دارای شرکت هایی می باشد که تمامی مشکل های مبل را رفع می کنند و شما به راحتی می توانید با مراجعه به شرکت های تعمیر مبل از تمامی خدمات آنها استفاده کنید.

    از جمله خدمات این شرکت ها در تعمیرات مبل می توان به رنگ کاری مبل , رویه کوبی مبل , برطرف کردن شکستگی های آن , تعمیر مبل با تعمیر کلاف مبل , تعویض اسفنج و پارچه ی رویه مبل , رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها , تعویض رویه مبل چرمی , تعمیر مبل راحتی و تعمیر فنر کشی مبل اشاره کرد. این شرکت ها با داشتن افرادی آموزش دیده و مجرب تمامی مشکلات مبل های شما را رفع می کند.

    تعمیرات مبل به تنهایی برای شما کاری دشوار است و نیازمند تجربه و دانش است پس بهتر است که مبل های خود را به این شرکت ها بسپارید تا بر اساس سلیقه و طراحی منزل تان تعمیرات را انجام دهند و مشکلتان را حل کنند.

    تعمیر مبل


    تعمیرات مبل

    SvarSlet
  6. وبسایت موسسه ستاره دانش پارسیان (اپلای استار) مرجع اطلاعات در خصوص تحصیل در آلمان، ویزای دانشجویی آلمان و کمک هزینه تحصیلی آلمان آماده خدمت رسانی و مشاوره به شما علاقه مندان به تحصیل در آلمان می باشد.
    بورسیه تحصیلی آلمان
    تورنتو
    برلین

    SvarSlet
  7. وبسایت موسسه ستاره دانش پارسیان (اپلای استار) مرجع اطلاعات در خصوص تحصیل در آلمان، ویزای دانشجویی آلمان و کمک هزینه تحصیلی آلمان آماده خدمت رسانی و مشاوره به شما علاقه مندان به تحصیل در آلمان می باشد.
    تحصیل کارشناسی در کانادا
    هزینه تحصیل در آلمان
    ویزای همراه آلمان

    SvarSlet
  8. املاک منطقه 22
    پیش فروش ها و همینطور پیش فروش های منطقه 22 ،
    پروژه های ساختمانی هستند که توسط تعاونی های دولتی و شخصی ساخته می شوند ،
    اعضای پروژه های دولتی معمولا از ارگان های همان مجموعه خواهند بود
    و طبق اعلام تعاونی سازنده امکان انتقال حق امتیاز خود به سایرین را ممکن است داشته باشند و یا نداشته باشند

    SvarSlet

  9. تور هتل در جزیره هرمز در جزیره هرمز چه مزایایی دارد؟
    1- اقامت در هتل نوساز و لوکس تمیز و ضد عفونی شده به جای خانه های بومی جزیره هرمز یکی از مهمترین مزایای تور هتل ساحل سرخ بشمار میاد. تخت خواب های راحت (بجای تشک روی زمین)، حوله های تمیز، حیاط دلباز برای شب نشینی از مهمترین مزایای تور ساحل سرخ هست
    2- صرف غذاهای محلی با بهترین قیمت و کیفیت در محیط شیک، و تمیز بهترین رستوران جزیره هرمز هتل از دیگر مزایای تورجزیره هرمز هست. محیط دلباز و خنک برای شب نشینی و صرف چایی یا شام دلخواه با قیمت مناسب از دلایل محبوب شدن تورهای هتل ساحل سرخ بشمار میاد
    3- خدمات گشت دور جزیره با تور لیدر محلی و همچنین بازدید از تور جزیره هرمز
    مناطق بکر و کمتر شناخته شده جزیره هرمز مانند ماهیگیری در ساحل و ساحل شقایق های دریایی از مزایای مهم تور هتل ساحل سرخ بشمار میاد
    4- هزینه کمتر . پیوستن به تور هتل ساحل سرخ هزینه ها را تا حد زیادی کاهش میدهد. هزینه اقامت، غذا و گشت دور جزیره کمتر می شود . در عین حال کسانی که پکیج کامل تور را از ما دریافت می کنند شامل 20% تخفیف می شوند.
    اقامتگاه جزیره هرمز کافیه خودت رو با هواپیما به بندر عباس برسونی و بعد در بندر شهید حقانی سوار شناور بشی و بیای هرمز. بقیه ش دیگه با ما. از طرف مجموعه هتل ساحل سرخ دنبالتون میایم. پکیج عالی تخفیفی برای مشتری هامون داریم. شامل سوییت های نو ساز و لوکس، غذاهای دریایی خیلی خوشمزه، گشت دور جزیره، شب نشینی در حیاط مجموعه و…. تازه برای کسایی که بار چندم هست به هتل ما میان تخفیف بیشتر داریم.
    بورس

    SvarSlet
  10. fortune dragon pg slot online ระบบโบนัสและโอกาสในการชนะรางวัลพิเศษยังเป็นจุดเด่นที่ทำให้เกมนับเป็นที่นิยมอย่างแน่นอนในวงการการพนันออนไลน์ pg slot ค่ายน่าเชื่อถือที่สุด

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg