Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

lørdag den 16. juni 2012

Knall-Blau

Det er virkelig et passende navn til denne Veronica austriaca "Knall Blau" - Bredbladet Ærenpris. Den er virkelig knaldblå og den er rigtig dejlig og tilsyneladende nem at have i bedet.


Jeg havde troet at den skulle gøre den søde Porcelæns Ærenpris selskab - men de har ikke samme blomstringstidspunkt.



Den bliver ikke så høj ca. 30 cm, så jeg har sat den i det nye terrassebed foran de blå og hvide iris. Det er blevet et meget godt match.






5 kommentarer:

  1. Hej Berit. Det ser rigtig godt ud. Det er meget smukke blå farver, der klæder hinanden godt. Jeg synes, du er lykkedes rigtig fint med denne kombination.

    SvarSlet
  2. Uhm... sikke en lækker blå farve - den matcher virkelig irisen godt.

    SvarSlet
  3. En fantastiskt fin blå färg.

    SvarSlet
  4. Sikke og en smuk blå farve den plante har :-)

    SvarSlet
  5. Skønt plante. Svær at undvære, har lige gemt billedet på min egen computer.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg