Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 3. juni 2016

Ultra kort varsel - se Írishaven Lørdag 4/6 kl 10-17


Lige ankommet til haven - den ser helt fantastik ud med bl.a iris, dagliljer og akelejer.
Jeg vil gerne dele det med nogen haveglade folk.

Hvis du vil komme forbi Irishaven ved nordkysten tæt på Tisvildeleje lørdag kl 10-17
- så send en mail til irishaven.berit@gmail.com - så sender jeg dig adressen.

Skriv hvornår du ca. kommer.

Mit kamera er i stykker - derfor blogstille i lang tid - her en smagsprøve med mobil-cameraet

2 kommentarer:

  1. Mobil billedet giver da en fin lokkemad :) håber du får besøg i morgen, din have er helt sikkert fortryllende lige nu.

    SvarSlet
  2. Hej Berit.Det var da ellers et godt tilbud..........men skal meget tidligt op søndag morgen.
    For der er jo det store plantemarked i Geografisk have i Kolding på søndag.
    Men måske en anden gang Knus Jette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg