Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 15. juli 2011

En rødlilla daglilje




Her er noget for dem der er til de rødlilla farver - Daglilje Hemerocallis Summer Wine.

Den er tilfældigt placeret sammen med hvid fredløs som er noget gul i bladene ( sikkert på grund af for dårlig jord ) - men egentlig ser det flot ud med rødlilla og de næsten limegrønne blade.

Dette bed har jeg lavet for at have lidt at se på fra køkkenvinduet i sommerhuset.


6 kommentarer:

  1. Ja, det ser godt ud sammen med det gule løv.
    Jeg har også Summerwine, og synes den er dejlig i farven. Men min er stadig kun i knop :-)

    SvarSlet
  2. Altså Berit nu stopper du!! Ellers ender det med, at jeg skal på tiggergang ;-)

    SvarSlet
  3. Den er meget smuk, minder meget om en jeg har.
    Du skal lige se på min blog, der er også en ualmindelig smuk daglilje.
    Madam Bæk du må hellere lade være med at kigge :-)

    SvarSlet
  4. Den er godt nok skøn, mon ikke den ville gøre sig godt sammen med chokoladecosmos? Jeg har indført en enkelt daglilje "White Temptation" som (synes lysegul) i år og ud over den har jeg noglei mørk og lys orange der var i haven da jeg overtog den, men altså jeg må have nogle flere og jeg tror denne er en af dem.

    SvarSlet
  5. Summer Wine piękny, też go mam ale jeszcze nie kwitnie.
    Pozdrawiam.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg