Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

onsdag den 30. april 2014

Samme motiv - 3 vinkler


Nu sker der endelig lidt på blomstersiden i sommerhushaven - alt er som sædvanligt 2 uger bagud på Nordkysten tæt ved vandet med den kolde nordvestenvind.

Jeg var ude med kameraet for første gang i lørdags og fangede mit lille bed ved køkkenvinduet.

Det er lidt sjovt at se de samme blomster taget i 3 forskellige vinkler. Utroligt så meget det betyder hvilken vinkel man lige vælger i farten og om man tager sig tid til at tage mange billeder af samme motiv.


Første billed er taget på hug med kameraet holdt nede i højde med blomsterne.



På det andet billede har jeg holdt kameraet ind under blomsterne næsten i jordhøjde og viklet det lidt opad.



Det tredje billed er taget stående med kameraet ved øjet og ned over bedet ...... ret kedeligt sammenlignet med de to første udgaver - ikk ?


Blomsterne er blå Kærmindesøster, gul Kodriver, blå Vårkærminde, hvid Hundetandslilje og Forglemmigej - se tidligere indlæg om "de 3 blå " fra 2012.


5 kommentarer:

  1. Hej Berit
    Ja, det betyder så meget, hvordan man tager billeder! Nummer 1 og 2 er rigtigt fine!!

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  2. Det er spennende å se bilder tatt fra forskjellige vinkler!

    SvarSlet
  3. Sikke billeder! Jeg er helt vild med nr. 2!

    SvarSlet
  4. Hej. Det var sjovt at se de forskellige vinkler, jeg kunne især godt lide vinkel nr. 2!

    SvarSlet
  5. Hej Berit.Dejligt at du er på banen igen..........og dejlige billeder fra din sommerhave.
    Jeg synes også bedst om billede nr.2.
    Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg