Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

torsdag den 13. juni 2013

Blogkaffe på lørdag hos Irishaven


Er du haveblogger eller fast læser hos mig, så er du hermed inviteret til:

Blogkaffe på lørdag d. 15/6-13 i Irishaven.
 
Jeg holder åben have for jer fra kl. 13.30. 

Efter en lidt for "spændende" uge med en tilstoppet lokumskloak, så er alt nu i orden. Kloakken er spulet igennem i dag af det lokale kloakfirma og Irishaven kan igen tage i mod gæster.

Så derfor kommer invitationen her i sidste øjeblik og jeg håber at nogen af jer har tid til en tur til Nordkysten på Sjælland med så kort varsel.

Sommerhushaven ligger i nærheden af Tisvildeleje og I kan jo evt. kombinere det med besøg på andre lokaliteter i området. Vejrudsigten for Tisvildeområdet lørdag ser o.k. ud lige nu.


Jeg er så glad for kloakken blev fikset i dag, for jeg vil så gerne vise jer havens blomsterflor og selvfølgelig allermest mine sibiriske iris som har deres højdepunkt lige nu.

Jeg laver kaffe og har købe-småkager klar til jer. Hvis I vil have hjemmebagt, så må I meget gerne selv medbringe det. Jeg har bare ikke det der bage-gen.


Skriv en kommentar på indlægget og send også en mail til mig irishaven.berit@gmail.com    hvor du skriver dit navn, blognavn/profilnavn og et mobilnummer og så sender jeg dig adressen på mail. Hvis nogen kommer med tog, så kan vi godt arrangere at I bliver hentet i Tisvildeleje.


                  -------------------  0 0 0 0 0 --------------------


Og så lige noget helt andet end blomster og have :

Er der nogen der vil være med til Tupperware demonstration hos mig her i København på Østerbro. Det er nu på onsdag d. 19/6 kl 19.00 - gå ikke glip af en sjov aften.

Tag gerne en veninde/ven/kollega med.

Tilmelding med samme procedure som ved ovenstående arrangement.


 






16 kommentarer:

  1. Øv, havde det været for 14 dage eller en uge siden for da var vi i hhv Gilleleje og Kbh.
    I må have en rigtig god eftermiddag

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du er i "nabolaget" en anden gang
      Der er altid "kaffe på kanden" :o)

      Slet
  2. Åh, jeg ville ellers gerne, men det passer ikke :(
    Måske man kan få en 'privat' rundvisning, når jeg er i Aserbo på ferie om en måneds tid! :)
    God fornøjelse til alle der kan komme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - du og alle andre er også velkomne til at kontakte mig en anden gang hvor I kan kigge forbi. Hvis vi ikke har gæsteaftaler i forvejen, så er du/I velkomne til en rundtur.

      Slet
  3. Det skulle altså så lige være på lørdag. Hm - den dag, hvor jeg godt nok er i nærheden af Tisvildeleje, men med et super stramt program og så tilbage til Kbh. til fest.......Havde ellers gerne bagt en kage ;-).

    /Birgitte

    SvarSlet
  4. Jeg er jo selvsagt for langt væk, det lyder ellers hyggeligt.
    Håber andre vil komme. Du er selvfølgelig også velkommen hos mig den 29.6. men det har du nok set.

    SvarSlet
  5. Hej Berit.
    Det lyder rigtig hyggeligt. Der er desværre temmelig langt her fra det sønderjyske, og jeg har allerede andre haveplaner i weekenden. Lørdag skal jeg med Helle/Blomsterhatten til Videbæk og se en række smukke haver. En af dem har været kåret som Danmarks smukkeste. Søndag skal jeg med Helle/Blomsterhatten og Tim Skovrup op til Kjeld Slot, som holder Garden Party. Det bliver sikkert en dejlig weekend. Håber du får haven fyldt med glade gæster. God weekend.
    Venlig hilsen Malene

    SvarSlet
  6. Jeg har allerede inviteret gæster, så det går desværre ikke.....Det kunne da ellers have været hyggeligt. Håber du får en masse søde havebloggere på besøg!

    SvarSlet
  7. Hej Berit. Jeg ville vildt gerne se alle dine iris, men jeg kan desværre heller ikke. Har fødselsdag lørdag og inviteret gæster. Håber du gentager arrangementet næste år. God fornøjelse. Hilsen Susan

    SvarSlet
  8. Jeg kan desværre heller ikke på lørdag - men håber du gentager invitationen en anden gang.

    SvarSlet
  9. Hej Berit,Desværre.Skal have frokostgæster.Men godt initiativ......håber på en anden gang.God weekend knus Jette

    SvarSlet
  10. Tak for invitationen Berit. Jeg er godt nok til træning hele formiddagen, men er jeg ikke for træt bagefter, så vil jeg da ikke udelukke, at jeg kunne finde på at smutte en hurtig tur forbi :) I så fald kommer jeg direkte fra træningen med hunden og iført snavset træningstøj. Er det ok, så er det muligt, at vi ses :)

    Ha' fortsat en dejlig aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er selvfølgelig helt i orden :o)
      Håber vi ses.

      Slet
  11. Jeg kan desværre heller ikke komme og heller ikke på onsdag, hvor sønneke har fødselsdag, det kunne ellers være sjovt med Tuperware party;)
    Godt at I fik ordnet kloakken, jeg forstår godt at du er glad for det.

    SvarSlet
  12. Hej Berit
    Tak for en RIGTIG hyggelig eftermiddag hos dig i irishaven - med en masse havesnak og haveinspiration.
    Fortsat god weekend.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  13. Kære Berit,

    Lige som Anita siger jeg tak for en rigtig rigtig hyggelig eftermiddag, hvor timerne bare fløj afsted. Håber at vi kan gøre det om en anden dag :)

    Kram Madammen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg