Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

mandag den 14. marts 2011

Se lige her.........

Billed fra blogpro.dk

Se lige her.........denne blog vender jeg tilbage til igen og igen...

Hvis I ikke allerede kender bloggen blogpro.dk, så vil jeg gerne med dette indlæg gøre jer opmærksom på den.

Kenn Rømer-Bruhn´s blog "blogpro.dk"  er et besøg værd for at nyde alle de skønne billeder fra blomsterhaven og drivhuset og for at få inspiration til din egen have. Klik her.

Nogen vil måske genkende Kenn fra Claus Dalby´s bog "Drivhusdrømme" s.146.

Billed fra blogpro.dk

Kenn arbejder som fotograf og grafisk designer og det skinner jo tydeligt igennem på hans flotte blog - men Kenn er også passioneret omkring havedyrkning og han har jo så det bedste udgangspunkt for at formidle det til os der besøger hans blog. Han deler gavmildt ud af sine erfaringer indenfor både fotografering og dyrkning af stauder, sommerblomster - f.eks et lille kursus i dyrkning af lathyrus med 100 % spiring. Klik her.


I tillæg giver Kenn også et lille fotokursus i indlægget "Bedre billeder af blomsterne" klik her - det er der måske nogen af jer der kunne have interesse i at se på.

3 kommentarer:

  1. Tak for tipset. Den er føjet til min blogliste, og det er helt sikkert én jeg skal ind og læse mere på.

    SvarSlet
  2. Den kendte jeg heller ikke. Den er kommet på min blogliste. Men den kræver vist lidt mere tid en anden dag. Tak for tipset.

    Hilsen Ina

    SvarSlet
  3. Tak for et godt tip. Den lyder bestemt som et besøg værd. Især er blomsterfotokurset ikke nogen dårlig idé.
    Bedste hilsner Lene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg