Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

tirsdag den 8. marts 2011

Fliser man ikke får ondt i ryggen af .....



Hvad har hollandske fliser at gøre her på min haveblog ...?

Jo - Det er en dejlig æske chokolade, der lå som ekstra gave i et brev med staude-frø fra Kirsten i Tønder. Uhmmm......!

Hun ville gerne dele lidt af sine frø fra RHS med andre for, som hun skriver "at finde ud af hvordan planterne trives under forskellige forhold".  

Veronica gentianoides - lånt fra Wikimedia

Heldigt for mig, så har hun læst på min blog at jeg har våd lerjord og Kirsten har selv tør sandjord.

Der var følgende frø i kuverten:
Anemone Rivularis - Veronica gentianoides - Primula Florindae

Anemone rivularis - billed fra The patient gardeners web blog UK

Jeg skal med fornøjelse fortælle her på bloggen hvordan det går med disse planter, når de dukker op i "Irishaven".

Primula florindae - Billed fra Wikipedia


1 kommentar:

  1. Hvor heldig kan man være ;-) Meget smukke blomster ser det ud til....
    Det er jeg spændt på at følge.

    mange hilsner fra Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg