Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 6. april 2012

Nyt på bloghjælp

Jeg fik lige et nødråb fra en af de nye bloggere - Anita med "Min Grønne Verden".



Hun undrede sig over at der ikke så ud til at være sammenhæng mellem det at være fast læser og så at den blog man var tilmeldt kunne ses i ens blogliste/blogroll.

Jeg har selv tidligere opdaget dette fænomen og har med mellemrum fået tilføjet nogen af de nye blogs inde under min blogs Design/Gadgets - Blogliste.

Jeg har nu lavet en opskrift på dette på min blog "Blog Hjælp"

3 kommentarer:

  1. Hej Berit
    Endelig en ting, som jeg selv har fundet ud af :o) det er ellers ikke meget jeg kan, men det kunne jeg i forvejen.
    Hilsen
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Lige det har jeg ingen problemer med, men jeg kan ikke gemme nye blogs på min blogliste! Kender du til det problem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu forstår jeg vist ikke helt - min instruks handler jo netop om at gemme nye blogs på bloglisten. Hvis du følger min opskrift så skulle du kunne lægge f.eks "min grønne verden" ind i din blogliste/blogroll.
      Hvis det ikke sker - så lurer jeg på om der måske er et max antal man kan lægge ind ?? Får du en fejlmelding når du har klikket på både "gem" og "føj til liste".
      Er der nogen der ved noget om man kun kan have et bestemt antal i sin blogliste ?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg