Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

søndag den 5. februar 2012

Alibiet var i orden.......

Alibiet til at afholde blogkaffe var "Vil I se mine havebøger" - så bøgerne var selvfølgelig linet op hele vejen rundt i stuen. Min datter var ret imponeret da hun tog en hurtig optælling - 41 bøger er det blevet til gemmen tiden.


Vi var 9 der var samlet her hos Irishaven til 3 timers snak om blogs, haver og blomster.  Det var selvfølgelig superhyggeligt og der var både gensyn med "gamle bekendtskaber" fra tidligere blog-arrangementer og så var det rigtig dejligt at hilse på to bloggere der ikke havde været med før IRL og en haveentusiast der ikke blogger men bare så gerne ville være med.


Snakken gik lystigt hen over frøposerne der byttede ejermand og hvad skete der så ? Vi glemte da helt at tage billeder undervejs - tilfældigt begyndte nogen af os at snakke om cameraer og så måtte jeg skynde mig at tage et par billeder før alle var på vej hjem igen.


Vi må snart ses igen til foråret, når løg og stauder kommer op i haverne !

19 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dog hyggeligt og hvor er jeg ærgerlig over, at jeg ikke kunne komme med.

    41 havebøger lyder af mange, så jeg måtte lige hen til reolen for at tælle mine. Og jeg må jo indrømme at 41 ikke er voluminøst - det får man er da hurtigt samlet, når man er havenisse :-)

    Jeg er helt sikkert klar til en anden god gang med bloggermøde

    SvarSlet
  2. Det er skønt at du nåede at få taget nogle fotos, så Susanne, jeg og de øvrige bloggere kan følge med fra sidelinjen. Hendes bil gled ud og mit hoved 'gled' også på en uhensigtsmæssig måde. Rigtigt ærgerligt. Men jeg regner med tvære mere "på" når vi kanvære ude.

    Yes. Vi vil mer!

    Knus fra
    Marianne
    Den Helbredende have

    SvarSlet
  3. Hej Berit,
    Tak for en super hyggelig eftermiddag.
    Det var sjovt at møde jer IRL.
    Vi fik byttet frø og snakket løs. Dejligt initiativ du tog.
    Mange hilsner
    Anne

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud til din bloggerkaffe :-)
    Jeg måtte jo desværre også melde afbud pga. min dumme ryg. Og øv, hvor var jeg også sur over at gå glip af hyggeligt havetosse-samvær. Og de bøger ville jeg også gerne have kigget nærmere på ;-)
    Jeg er sikker på at vi snart finder på endnu et godt påfund til at ses, for der er altså stadig alt for længe til foråret, synes jeg :-)

    SvarSlet
  5. Det var bare SÅ hyggeligt! Tak for en skøn eftermiddag i dejligt selskab. Det var et rigtig godt initiativ Berit :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  6. Tusind tak for i dag, Berit. Det var SÅ hyggeligt - og sikke mange dejlige frø jeg fik med hjem :)

    SvarSlet
  7. Tak fordi vi måtte kigge med. Det var næsten som at sidde med næsen trykket flad mod ruden :o)) Jeg tvivler på at nogen ville komme for at se de 17 havebøger jeg p.t. er den lykkelige ejer af, men måske ville nogen være interesseret i en plantebytte dag her til sommer med kaffe og hjemmebagt kage? :o)

    SvarSlet
  8. Ja hyggeligt ser det ud. Jeg synes nu 41 havebøger er mange, det kan jeg ikke mønstre, selvom jeg har hylden fuld.

    SvarSlet
  9. Hej Berit.

    Tak for en super hyggelig eftermiddag... trods det glatte føre nåede jeg hele vejen hjem til fyn.
    Det var rigtig dejligt at sætte ansigter på nogle af alle de gode have-blog-folk i blog-land.
    Bare det at komme over på den anden siden af skærmen, var et meget stort spring for mig :) i den sammenhæng var køreturen ingen ting. :)
    Din havebogs samling er virkelig imponerende... jeg har "kun" 30 og jeg troede at det var mig der var havenørd ;)
    Kh. Line

    SvarSlet
  10. "jeg er ik' misundelig - jeg er ik' misundelig - jeg er ik'..... suuuuuuk......"

    SvarSlet
  11. Det lyder sørme til at have været dejligt.
    Super initiativ.

    SvarSlet
  12. Det ser hyggeligt ud, er sikker på at I havde det sjovt.

    SvarSlet
  13. Ja rigtig hyggeligt og få snakket have med al den vinter uden for så kan humøret da kun ryge til tops.
    Hilsen Helle som hellere ikke er spor misundelig.

    SvarSlet
  14. Super godt initiativ, Berit. Det var SÅ hyggeligt, så også tak her fra. Jeg håber du har opvaskemaskine for vi glemte da vist at rydde bordet ;-)

    Mandagshilsner
    Birgitte

    SvarSlet
  15. Kære Berit, tak for det gode arrangement, det var simpelthen så hyggeligt, dejlig kaffe, lækre kager og brød og rigtig hyggeligt og muntert selskab. Jeg er også imponeret af din bogsamling og fik da kikket lidt på nogle af dem. Vi ses en anden gang:O)

    SvarSlet
  16. Jeg har af en helt særlig grund givet dig en pris i dag. Kig forbi ;-)

    /Birgitte

    SvarSlet
  17. Hej Berit

    Jeg er stadig helt høj efter en SUPER HYGGELIG OG DEJLIG EFTERMIDDAG hos dig.

    Jeg blev godt nok fristet af en del af dine bøger som jeg må ud og se efter hos boghandleren.

    PH HA og alle de DEJLIGE frø jeg endte med at få med hjem.

    Tak fordi du tog mig med til blog-land.

    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  18. Åh det lyder jo bare til at have været en super duper hyggelig eftermiddag......og så alle de skønne havebøger.....suk ;0)

    Knus Dorthe (der over vejer at flytte til djævleøen ;0)

    SvarSlet
  19. Jeg opdagede lige, at jeg ikke har fået sagt tak for i søndags, og det skal du have. Det var et super godt arrangement og som altid vildt hyggeligt at mødes med ligesindede ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg