Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

torsdag den 6. august 2015

Daglilje der matcher Margeritterne


Hvis du er vild med de gamle margeritter og kan lide stærke farver, så kunne du overveje at få en daglilje Hemerocallis Revolute som nabo til den. Dagliljens orange gule farve matcher margerittens blomstermidte helt perfekt.

Jeg nyder dette partnerskab hver gang jeg går en haverunde - det er bare indbegrebet af sol og sommer.



I det samme bed hvor jeg samler de orange stauder, der står der også en frodig orangerød daglilje som jeg fik af Hanne i Haven - jeg tror det er en Sammy Russel ?

Hanne i Haven døde desværre i 2013, men man kan stadig besøge hendes blog her og finde inspiration.

Jeg sender ofte Hanne en tanke når jeg ser på denne daglilje og tænker på hendes dejlige have som nogen af os bloggere nåede at besøge.


2 kommentarer:

  1. Lækker og frisk kombination.

    SvarSlet
  2. Et flott naboskap synes jeg! Jeg planter fremdeles ganske tilfeldig hva angår farger, og det er flott når en oppdager at kombinasjonene er perfekte! Tror ikke jeg har besøkt bloggen din før, jeg setter den på "besøk-igjen-listen"! Hilsen Anne-Kristin (lykkelig i hagen)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg