Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

torsdag den 3. maj 2012

Et kig i byhaven

Jeg er ikke så aktiv på bloggen i øjeblikket - vores pige skal konfirmeres i morgen. Så fokus har jo primært været på det arrangement.



Samtidigt er gårdbedene som jeg passer sene til at vise blomsterflor, da de står i hel eller næsten skygge.

Men....hvis jeg går ud på gaden hvor mine havekollegaer huserer, så er der anderledes gang i blomstringen og farverne. Husk at klikke på billedet.


Jeg kommer forhåbentlig snart op til sommerhushaven - og så er der sikkert noget at vise jer på bloggen.

12 kommentarer:

  1. Fint billede - røde tulipaner hører maj måned til efter min mening, selvom de tilsyneladende ikke er in blandt havefolk lige nu.

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende at komme op og se til sommerhushaven, der er nok sket meget siden sidst. Tillykke med datteren i morgen.

    SvarSlet
  3. Et skøøøønt billede det øverste i rødt og hvidt :o)

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder :-)
    Og så håber jeg, I får en helt fantastisk dag i morgen!
    Knus Signe

    SvarSlet
  5. Dejlig farver i bedet! Rigtig god dag i morgen :-)

    SvarSlet
  6. Hej Berit.man kan ikke nå det hele.skal selv til konfirmation i det jyske.så jeg har knoklet hele dagen i haven,for at være klar til at rejse.tillykke med datteren,håber i får en dejlig dag.V/H Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
  7. Hej Berit
    STORT tillykke med jeres datters konfirmation i morgen, håber i får en god og uforglemmelig dag.
    Dejligt billede fra byhaven !
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  8. Skønne majbilleder i festfarver :-)
    Jeg håber, at I får en skøn dag i morgen, og til lykke med datteren.

    SvarSlet
  9. Tillykke med datterens konfirmation i dag. Dejlige billeder fra Byhaven. I vinters var der jo ikke så megen blomstring at se. Må I få en rigtig god dag. Her skinner solen og håber I får det skønneste vejr til festen.

    SvarSlet
  10. Jeg kan godt forstå, at du har brug for bloggerfri, når I skal holde konfirmation. Det er mere end 24-7 'arbejde' :-)
    Men pyt, sommeren er stadig lang og du kan indhente det hele senere.
    Jeg håber at I får en dejlig dag og ikke mindst konfirmanden :-)

    SvarSlet
  11. Søde søde Berit. Hjertlig tillykke med datteren - håber I havde en helt fantastisk dag sammen - vejret var med jer i hvertfald i Jylland ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  12. Tillykke med datteren, håber i har haft en dejlig dag :-)

    Det ser skønt ud med det flotte forårsbed i gården :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg