Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

Her har jeg blogget siden 2010 - se i gamle indlæg for inspiration

fredag den 4. juli 2014

Blogger app - første forsøg

Al begyndelse er svær også med Blogger App - jeg fik i første omgang kun en overskrift og et billed ind på indlægget.

Jeg har fået at vide at min Iphone 5S skulle tage rigtig god kvalitet billeder - så der skal jeg vist også øve mig lidt - billedet her er ikke så skarpt som forventet.

Det er storkenæb Blue Cloud fra gårdhaven der stod model.

2 kommentarer:

  1. Hej Berit

    Nå så kan jeg da bedre forstå den første version af dette:)
    Spændende med en blogger App - Det lyder som en nem og hurtig måde at få noget online!

    Måske bedre til billeder end tekst, jeg sidder jelv ofte og fjumrer med det lille skærmtastatur.

    Og ja det må iphonen kunne få mere skarpt ellers er det da en ting til garantien?

    Ha en dejlig varm sommerdag!

    SvarSlet
  2. Jeg skal vist kigge nærmere på den app, måske jeg hurtigere ville få lagt billeder og tekst op....storkenæb er nu en skøn plante, nem, nøjsom og trofast.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære indlæg