Kære Berit Glædelig Jul til dig og din familie , jeg håber i vil nyde dagene . Tak for kommentar ang julebilled, det er dog fra 2009, lige nu er her næsten sommer, idag har temp været over 20C.
Jeg er årgang 1959, er gift og har 2 børn. Vi bor i etageejendom i København og har sommerhushave i Nordsjælland. Til hverdag passer jeg blomsterbedene i vores fælles gårdhave i København og er tovholder i Østerbro Gadehaver.
Bestyrer Facebookgruppen Østerbro Gadehaver, bloggen Københavns Gadehaver og har egen blog Irishaven.
Hvis jeg her på bloggen henviser til webshops eller andre kommercielle steder, så er det udelukkende for at give dig et tip - jeg tjener ikke noget på det!
Tusind Tak og hermed ønskes du og dine kære en Glædelig Jul :-)
SvarSletKære Berit.
SvarSletOgså glædelig jul til dig og familien.
Tak i lige måde, ser frem til et nyt have-år i din have. Lige om lidt, er det efter jul, og vi skal i gang.
SvarSletKære Berit
SvarSletGlædelig Jul til dig og din familie , jeg håber i vil nyde dagene .
Tak for kommentar ang julebilled, det er dog fra 2009, lige nu er her næsten sommer, idag har temp været over 20C.
Ønsker deg en kjempe fin jul!
SvarSletKlem Vivi
Takk for din hilsen! Håper du har hatt en fin aften. Ha en fortsatt god jul!
SletTak og i lige måde Iris.
SvarSletTak og i lige måde:-)
SvarSletKh Bente
Hej Berit.Også en rigtig god jul til dig og din familie.Glæder mig til et nyt haveår,hvor vi fohåbentlig vil ses.Juleknus Jette
SvarSletEn riktigt God fortsättning på Julhelgen, vilka underbara tomtar och granar du har på bilden.
SvarSletHälsningar Marika